Informace o pracovním místě
Hledáme kolegu / kolegyni do nově vznikajícího centra zákaznické podpory pro trh Rumunska.
Jeho nebo její každodenní náplní bude:
- komunikace s rumunskými zákazníky našich eshopů (jak telefonická tak emailová)
- podpora zákazníků v orientaci na našich eshopech
- drobné překlady textů k výrobkům pro naše eshopy
- spolupráce s back office jednotlivých eshopů ohledně reportů, termínů doručení, reklamací a jiné
- práce s interním SW
- garance infolinky pro zákazníky 08:00-16:00 pondělí až pátek
Nečekáme, že budete umět vše, jsme připraveni Vás naučit základy a rozvoj Vašich dovedností půjde ruku v ruce.
Pozice je vhodná pro absolventy, ale také pro lidí co chtějí udělat změnu a být na začátku zajímavého projektu se zázemím mateřské společnosti.
- znalost rumunského jazyka na vysoké úrovni (ideálně mateřský jazyk)
- znalost českého jazyka (pro komunikaci s mateřskou společností)
- prozákaznický přístup a příjemné vystupování
- chuť pracovat v prostředí eshopů
- znalost práce na PC
- časovou flexibilitu
- možnost práce formou home office nebo kancelář v Brně
- práce na různorodých projektech našich eshopů
- možnost profesního růstu
- firemní telefon
NástupNástup: | 01.07.2020 - |
Mzda: | 22 000 - 25 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |