Informace o pracovním místě
Chceš získat zkušenosti, a přitom se i těšit do práce?
Právě hledáme nového kolegu na pozici asistent/ka manažera do našeho front office teamu.
V překladu to znamená, že budeš hlavně zpracovávat podklady od našich klientů (= scanovat a vkládat faktury do interního systému), časem pomáhat personálnímu (=třeba domlouvat pohovory s lidmi, kteří reagují na naše krásné inzeráty) anebo komunikovat s našimi obchodníky (=odpovídat jim neustále na stejné otázky).
Co budeš potřebovat?
- čas na práci alespoň 25 hodin týdně,
- chuť do práce, schopnost rychle se učit a hlavně samostatnost,
- čistý trestní rejstřík.
A co se ti bude hodit navíc?
- Praxe (jakákoliv je fajn, ale pokud si dělal/a třeba na recepci nebo v call centru určitě se ti to bude hodit víc, než sběr jahod u babičky).
- Kreativita, to že jsme na trhu 13 let neznamená, že se občas nevyplatí podívat se na problém z jiného úhlu.
- Řidičák, ve firmě máme i pár aut, takže se vyplatí umět je ukočírovat.
- IT sklil, budeš dělat hlavně s internetem a excelem, ale i tam se vyplatí znát aspoň základní funkce.
- komunikativnost, reprezentativní vystupování nebo vážně dobrý písemný projev a spoustu dalších věcí…
A když to s námi vydržíš, tak:
- získáš praxi, o které se ti ani nesnilo (děláme od každého něco),
- zaplatíme tě určitě líp než v McDonaldu (záleží na dohodě, ale začínáme na 120 na hodinu),
- budeš mít práci, která nezevšední (hodně sehraný, středně mladý a trochu bláznivý tým je zárukou dobrodružství každý den),
- půjdeš s námi na náš skvělý vánoční večírek, a to je příležitost, která se neopakuje.
Mzda: | 22 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |