Informace o pracovním místě
Chceš získat zkušenosti, a přitom se i těšit do práce? Právě hledáme nového kolegu na pozici asistent/ka manažera do našeho front office teamu. V překladu to znamená, že budeš hlavně zpracovávat podklady od našich klientů (= scanovat a vkládat faktury do interního systému), časem pomáhat personálnímu (=třeba domlouvat pohovory s lidmi, kteří reagují na naše krásné inzeráty) anebo komunikovat s našimi obchodníky (=odpovídat jim neustále na stejné otázky).
Co budeš potřebovat? - čas na práci alespoň 25 hodin týdně, - chuť do práce, schopnost rychle se učit a hlavně samostatnost, - čistý trestní rejstřík. A co se ti bude hodit navíc? - Praxe (jakákoliv je fajn, ale pokud si dělal/a třeba na recepci nebo v call centru určitě se ti to bude hodit víc, než sběr jahod u babičky). - Kreativita, to že jsme na trhu 13 let neznamená, že se občas nevyplatí podívat se na problém z jiného úhlu. - Řidičák, ve firmě máme i pár aut, takže se vyplatí umět je ukočírovat. - IT sklil, budeš dělat hlavně s internetem a excelem, ale i tam se vyplatí znát aspoň základní funkce. - komunikativnost, reprezentativní vystupování nebo vážně dobrý písemný projev a spoustu dalších věcí…
A když to s námi vydržíš, tak: - získáš praxi, o které se ti ani nesnilo (děláme od každého něco), - zaplatíme tě určitě líp než v McDonaldu (záleží na dohodě, ale začínáme na 120 na hodinu), - budeš mít práci, která nezevšední (hodně sehraný, středně mladý a trochu bláznivý tým je zárukou dobrodružství každý den), - půjdeš s námi na náš skvělý vánoční večírek, a to je příležitost, která se neopakuje.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 22 000 - 35 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |