Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta, velkou mezinárodní společnost v Brně, hledáme pracovníky na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA s využitím anglického jazyka. Hledáme kandidáty s možností nástupu ideálně ihned. Pracovní smlouva je uzavřena na 6 měsíců s následnou možností prodloužení. Tato nabídka je vhodná i pro absolventy. Pracovní doba: jedná se o support zákazníka v modelu 24/7 -> primárně bude pracovní doba během dne, neb se jedná o support evropského zákazníka. Zhruba však 1x6 týdnů budete mít i týden, kdy budou noční směny a občasné víkendy. Délka směny je 8 hod. VAŠE NÁPLŇ PRÁCE - zadávání dat do systému - komunikace se zákazníky - primárně po e-mailu (řešení došlých ticketů) - související administrativa
- velmi dobrá znalost AJ -> komunikace v AJ s kolegy i zákazníky, využití psané AJ - min. SŠ vzdělání (výhodou ekonomický směr) - znalost práce na PC - čistý trestní rejstřík - vítáme předchozí zkušenosti v administrativě, ale nejsou podmínkou
- mzda 25000 Kč/měsíc - příplatky za práci o víkendu a v noci dle ZP - docházkový bonus - 5 týdnů dovolené - stravenky - firemní akce - práce v mezinárodní firmě - příjemné moderní pracovní prostředí - možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete Vaše CV v anglickém jazyce. Děkuji a těším se na spolupráci :-) Michaela Špačková, Randstad
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 25 000 - 27 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 10 |
Úvazek: | Plný |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Lokalita: | Brno |