Informace o pracovním místě
Hledáme zkušeného manažera call centra, který dokáže vést tým operátorů, zvyšovat jejich efektivitu a posouvat celé call centrum na vyšší úroveň.
Co bude tvojí hlavní náplní práce
• Vedení týmu operátorů aktivní i pasivní linky
• Zvyšování efektivity práce, sledování výkonu a kvality hovorů
• Zaškolování nových operátorů, pravidelné meetingy a tréninky argumentace
• Tvorba callscriptů, argumentářů a komunikačních vzorců
• Zavádění nových projektů – od návrhu po spuštění na operátory
• Testování nových kampaní (ověření funkčnosti, kvality leadů, reakce zákazníků)
• Spolupráce s vedením společnosti na tvorbě procesů a cílech
Máš zkušenost z aktivní linky (ideálně prodejní hovory)
Umíš vést lidi, motivovat je a zlepšovat jejich výkon
Dokážeš analyzovat výsledky, rozpoznat slabá místa a najít řešení
Jsi samostatný/á, zodpovědný/á a máš tah na branku
Výhodou je zkušenost s nastavováním procesů
Možnost práce z domova (s pravidelnými online meetingy)
Prostor pro vlastní nápady a zlepšování procesů
Podpora vedení a férové jednání
Odměna dle zkušeností + motivační složka podle výsledků týmu
Dlouhodobá spolupráce, možnost kariérního růstu
| pracoviště: | Celá ČR, Celá ČR |
| NástupNástup: | Ihned |
| Mzda: | 35 000 - 60 000 Kč/měs. |
| Počet míst: | 1 |
| Úvazek: | Plný, Zkrácený |
| Min. vzdělání: | Středoškolské |
| Firma: | SAVE ToDo s.r.o. |
| Zadavatel: | Radek Kříž |
| Lokalita: | Celá ČR |
| Zavolat: | Zobrazit kontakt |
|
|

