Informace o pracovním místě
Preciznost • Diskrétnost • Organizace
Do našeho týmu hledáme zkušeného profesionála, který bude pravou rukou vedení a zajistí hladký chod kanceláře. Spojíte v sobě asistentskou, sekretářskou i office-manažerskou agendu a budete důležitou oporou pro vedení i celý tým.
Náplň práce
• administrativní a organizační podpora vedení a ostatních členů týmu (evidence a archivace dokumentů a faktur, registr smluv, správa kalendářů a interních směrnic, organizace schůzek, pracovních cest a návštěv)
• koordinace běžných provozních záležitostí (správa kancelářských potřeb a vybavení, servis zařízení, přístupové karty, technické zajištění místností)
• zajištění chodu kanceláře (pošta, objednávky, zásobování, vozový park, pokladna)
• péče o návštěvy a jednací prostory
• příprava podkladů pro porady a zápisů z jednání a prezentací
• SŠ/VŠ vzdělání a praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky
• pokročilou znalost MS Office
• bezchybnou znalost češtiny slovem i písmem
• znalost spisové služby a práce s datovou schránkou
• profesionální a kultivované vystupování, výborné organizační schopnosti, loajalitu, důslednost
• řidičský průkaz sk.B a znalost AJ výhodou
• zkušenost ze zdravotnického prostředí výhodou, nikoliv podmínkou
• důvěryhodnou, zodpovědnou a smysluplnou práci s přímou vazbou na vedení
• prostor pro vlastní iniciativu a nové nápady
• přátelský a vstřícný tým, podporu vedení i právní zázemí
• moderní kancelářské zázemí v širším centru Brna
• 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní/ životní pojištění, služební telefon aj
• Férové ohodnocení
pracoviště: | Brno, Brno |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 35 000.0 - 50 000.0 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Min. vzdělání: | Středoškolské |
Firma: | Jihomoravská zdravotní, a.s. |
Zadavatel: | Terezie Drncová |
Lokalita: | Brno |
![]() |