Informace o pracovním místě
Telefonicky oslovovat zákazníky podle připraveného scénáře.
• Zjišťovat jejich zájem o službu, informovat je nebo je přesměrovat na specialistu.
• Nepůjde o žádný prodej – tvým cílem je informovat, nasměrovat a zapisovat.
• Pracovat v systému, kde vyplníš základní údaje
• Příjemný a srozumitelný projev – nebojíš se mluvit a umíš zaujmout.
• Základy práce s počítačem – vyplnění jednoduchého formuláře zvládneš levou zadní.
• Spolehlivost a dochvilnost – víme, že se na tebe můžeme spolehnout.
• Chuť učit se – zkušenosti z call centra výhodou, ale ne podmínkou.
• Pozitivní přístup a respekt k druhým – u nás nejsi jen číslo, ale součást týmu.
• Práci z domova (homeoffice) – nemusíš nikam dojíždět, stačí ti telefon a počítač.
• Úkolovou odměnu – co uděláš, to máš. Každý hovor se počítá a tvoje výplata je přímo ve tvých rukou.
• Flexibilní rozvržení směn – pracuj v čase, který ti vyhovuje.
• Zaškolení a podporu – vše ti vysvětlíme, ukážeme, nejsi na to sám/sama.
• Možnost růstu – když budeš chtít, můžeš se posunout na náročnější a lépe placené projekty.
• Přátelský tým a lidský přístup – nejsme korporát, jsme lidi.
pracoviště: | Rychvald, Spojovací 653, Ostrava |
NástupNástup: | Dle domluvy |
Mzda: | 20 000 - 30 000 Kč/Úkol |
Počet míst: | 5 |
Úvazek: | Zkrácený |
Min. vzdělání: | Základní |
Firma: | Vojtěch Mirga |
Zadavatel: | Vojtěch Kubos |
Lokalita: | Ostrava |
Zavolat: | Zobrazit kontakt |