Informace o pracovním místě
Do HR týmu finanční společnosti v Praze hledáme pečlivou a pozitivní osobnost s výbornými organizačními a komunikačními dovednostmi. Pokud máš zkušenosti s office managementem a chceš se podílet na organizaci různých eventů, pak hledáme právě tebe!
Tato pozice je skvělým základem pro rozvoj v oblasti HR a nabízí příležitost vytvářet příjemné pracovní prostředí.
Office Manager
Náplň práce
• Zajištění chodu recepce – vyřizování telefonátů, uvítání návštěvníků a správa pošty.
• Office management – zajištění občerstvení, kancelářských potřeb, správa dodavatelů a sledování rozpočtů.
• Podpora HR oddělení – spolupráce na náboru a onboardingu nových kolegů, organizace jazykových kurzů a reporting.
• Organizace eventů – podpora při pořádání interních i externích akcí a spolupráce na firemních dobrovolnických aktivitách.
• Administrativní a organizační podpora – správa datové schránky, organizace služebních cest a interních setkání, podpora managementu a CEO.
• Správa e-learningového systému – komplexní správa a reporting vzdělávacích aktivit.
Požadujeme
• Min. středoškolské vzdělání s maturitou
• Zkušenosti s office managementem, administrativou, organizací různých akcí
• Pokročilá znalost AJ a výborná znalost ČJ
• Základní znalost MS Office
• Organizace práce, samostatnost
• Pozitivní, ochotná a příjemná osobnost
Co nabízíme
• Atraktivní mzda + 13. plat
• Stravenky v hodnotě 180Kč/den
• Cafeteria benefity + příspěvek při významných událostech
• Multisport karta
• Příspěvek na penzijní připojištění
• 25 dnů dovolené + 2 dny sick days
• Notebook + telefon
• Možnost odborných a jazykových kurzů
• Pravidelné sportovní a charitativní akce, workshopy
• Příjemné firemní prostředí i kolegové
• Stabilní místo u úspěšné společnosti
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>
NástupNástup: | Ihned |
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Úvazek: | Plný, Zkrácený |
Min. vzdělání: | Základní |
ID inzerátu: 4946468 Vloženo: 23.05.2025
ODPOVĚDĚT >>
Nechceš makat sám? Vem kámoše.