Informace o pracovním místě
Umíš skvěle komunikovat v českém i anglickém jazyce? Jsi zodpovědná/ý a nebojíš se stresových situací? Pak neváhej a staň se hlasem i tváří naší firmy. ⭐ Budeš komunikovat s našimi hosty a starat se o jejich spokojenost, která je pro nás klíčová! Jako správci investičních nemovitostí se aktuálně staráme o 81 bytů. Chceme ale růst a Ty můžeš s námi! Tvým úkolem bude: e-mailová a telefonní komunikace s hosty v ČJ a AJ zajišťování spokojenosti našich hostů předávání požadavků hostů celému blahotýmu vyřizování check-ins na recepci nebo apartmánu kontrola registračních formulářů a elektronické hlášení cizinců
Jak si tě představujeme? nebojíš se převzít zodpovědnost umíš skvěle komunikovat v ČJ i AJ (nejlépe na úrovni C1) zvládáš stresové situace můžeš pracovat alespoň 10 směn v měsíci
Proč se ti u nás bude líbit? budeš pracovat s naší skvělou vedoucí rezervačního oddělení Kristýnkou poznáš zajímavé hosty, a to nejen turisty, ale i známé osobnosti naučíš se time management a zvládání krizových situací naučíš se komunikovat jako profesionál máme kancelář na metru Náměstí Republiky a benefity jako firemní Netflix, multisportka či kafe od Candycane máme tým skvělých lidí a rádi se spolu potkáváme! ???? Pojď k nám a získej cenné zkušenosti! Pokud nás přesvědčíš, můžeš se velmi rychle posunout na seniornější pozici! Zní to dobře? Tak se nám určitě ozvi. Těšíme se na Tebe! ⭐
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 110 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 1 |