Informace o pracovním místě
Umíš skvěle komunikovat v českém i anglickém jazyce? Jsi zodpovědná/ý a nebojíš se stresových situací? Pak neváhej a staň se hlasem i tváří naší firmy. ⭐ Budeš komunikovat s našimi hosty a starat se o jejich spokojenost, která je pro nás klíčová! Jako správci investičních nemovitostí se aktuálně staráme o 81 bytů. Chceme ale růst a Ty můžeš s námi!
Tvým úkolem bude:
e-mailová a telefonní komunikace s hosty v ČJ a AJ
zajišťování spokojenosti našich hostů
předávání požadavků hostů celému blahotýmu
vyřizování check-ins na recepci nebo apartmánu
kontrola registračních formulářů a elektronické hlášení cizinců
Jak si tě představujeme?
nebojíš se převzít zodpovědnost
umíš skvěle komunikovat v ČJ i AJ (nejlépe na úrovni C1)
zvládáš stresové situace
můžeš pracovat alespoň 10 směn v měsíci
Proč se ti u nás bude líbit?
budeš pracovat s naší skvělou vedoucí rezervačního oddělení Kristýnkou
poznáš zajímavé hosty, a to nejen turisty, ale i známé osobnosti
naučíš se time management a zvládání krizových situací
naučíš se komunikovat jako profesionál
máme kancelář na metru Náměstí Republiky a benefity jako firemní Netflix, multisportka či kafe od Candycane
máme tým skvělých lidí a rádi se spolu potkáváme! ????
Pojď k nám a získej cenné zkušenosti! Pokud nás přesvědčíš, můžeš se velmi rychle posunout na seniornější pozici! Zní to dobře? Tak se nám určitě ozvi.
Těšíme se na Tebe! ⭐
Mzda: | 110 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 1 |