Informace o pracovním místě
- Zajištění kvalitní zákaznické péče (poskytování informací o spojích, řešení individuálních potřeb cestujících).
- Přímá komunikace a kontakt s cestujícími.
- Rezervace a prodej vlakových i autobusových jízdenek.
- Práce s rezervačním systémem.
- Máš komunikační dovednosti a rád/a pomáháš lidem kolem sebe :-).
- Jen tak něco Tě nerozhodí a máš proklientský přístup.
- Znáš základní angličtinu.
- Jsi časově flexibilní a vyhovují ti odpolední i ranní směny o víkendu, tak v případě záskoku také i přes týden (otevírací doba pobočky: Pondělí - Pátek - 5:15 - 12:00 nebo 12:00 - 20:45, Sobota - 5:15 - 15:00 nebo 15:00 - 20:45, Neděle - 6:15 - 14:00 nebo 14:00 - 20:45).
- Zajímavou a různorodou práci.
- Přátelské pracovní prostředí.
- Plánování směn na měsíc dopředu.
- Příplatky za víkendy a svátky.
- Pracovní místo, které může být odrazovým můstkem pro tvůj kariérní postup.
- Spolupráci na dohodu o provedení práce (DPP).