Informace o pracovním místě
Koordinátor/ka asistenčního centra domácí asistence
Co u nás budete dělat:
* Přijímat hovory a emaily klientů, kteří řeší havarijní situaci v domě či bytě
* Zajišťovat klientům pomoc při řešení těchto situací - domluvit opravu, servis,
kontrolu u našich dodavatelů (elektrikářů, topenářů, zámečníků, kominíků,
deratizérů aj.)
* Telefonovat a zadávat data do interních systémů
* Práce z kanceláře na adrese: Dopraváků 749/3, Praha 8 - Kobylisy
Na pracovní pozici vás zaškolíme (zaškolení je placené).
Co od vás očekáváme:
* Práci celý červenec, v případě zájmu možnost dlouhodobější spolupráce.
* Zaučení během měsíce června - možnost docházet během června do kanceláře.
* Empatii, smysl pro týmovou práci, zájem o komunikaci po telefonu.
* Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího.
Na co se můžete těšit:
* Flexibilní a pestrou brigádu se zajímavou pracovní náplní a možností dlouhodobé spolupráce.
* Možnost práce každý den včetně víkendů – dle domluvy a časových možností.
* Ergonomicky vybavené pracovní místo, klimatizaci, příjemný kolektiv, výbornou kávu každý den, slané, sladké a ovocné dny.
Těšíme se na Vás. :)
TermínNástup: | 03.06.2024 - 31.07.2024 |
Mzda: | 120 - 150 Kč/hod. |
Počet míst: | 4 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 8 |