Informace o pracovním místě
Hledáme výpomoc na konferencích - registrace účastníků, nošení mikrofonu při dotazech účastníků, distribuce reklamních letáků, administrativní práce na počítači a další drobná nenáročná práce při organizaci konference.
Následující konference 18.1. ,máme ovšem zájem o dlouhodobou spolupráci na dalších konferencích cca 1 x měsíčně. Většina konferencí se koná na Praze 8, hotel Olympik.
Následující konference 18.1. tentokrát pouze 14-16 hodin - pro vyzkoušení, domluvu.
Další akce 24. a 25.1.
Většinou se jedná o celodenní práci od 8 - 16 až 17 hod. , v úterý, středu nebo čtvrtek.
Seriózní vystupování, slušné formální oblečení (ideálně kostýmek, šaty, halenka + sukně, u muže/chlapce košile + tmavé kalhoty) komunikativnost, schopnost práce na počítači - Excel (žádné pokročilé funkce potřeba nejsou)
Pošlete prosím CV a/nebo alespoň informace o vašich časových možnostech.
Hodinová sazba 150 Kč /hod. ideálně na fakturu, případně na DPP.
Kromě finanční odměny nabízíme také oběd. Zajímavé může být pro studenty oborů, které jsou blízké tématice našich konferencí - energetika, obnovitelné zdroje, životní prostředí, vodárenství, odpadové hospodářství, udržitelnost, veřejná správa. Vhodné pro maminky na MD.