Informace o pracovním místě
O čem bude vaše nová práce?
Nabízet naše dobroty (zejména BB boxy) novým klientům
Aktivně spolupracovat s dalšími kolegy (provozním manažerem, vedoucími prodejen)
Provádět administrativu spojenou s péčí o své portfolio a reportovat svému nadřízenému
V případě, že vás náš inzerát zaujal, zašlete nám svoje CV s pár slovy, jaké máte obchodní zkušenosti a proč zrovna vás bychom měli vybrat do našeho týmu. Těšíme na vaše odpovědi.
Hledáme právě vás?
Baví vás komunikace s lidmi ?
Chcete získat více zkušenosti s prodejem?
Umíte dotáhnout obchod do konce a rád/a se učíte nové věci?
Rád/a mluvíte se zákazníky po telefonu, ale nechcete sedět v klasickém call centru nebo byste chtěli pracovat částečně i z domova?
Co je důležité už znát a mít?
Zkušenost v zákaznickém servisu výhodou, ne podmínkou (stačí chtít)
Velmi dobrá práce s PC – balíček MS Office nutností
Příjemné vystupování do telefonu
Aktivní přístup a tah na branku
Schopnost efektivně pracovat
Chuť komunikovat přes telefon, pak emailem a popřípadě i osobně
Na co se u nás můžete těšit?
Přátelský tým kolegů, který bude oporou při začátcích
Možnost práce z domova a také bude fajn a potřeba někdy zajít anebo využít naší kancelář
Otevřenou komunikaci pro vaše nápady a kreativitu
Práci na DPP, DPČ i IČO
Pracovní doba - volná, dle dohody
Můžete si to u nás vyzkoušet nejprve na dohodu 120 Kč/hod po domluvě v naší kanceláři. Pokud budou obě dvě strany spokojeni, domluvíme se dál na DPP/DPČ nebo můžeme nabídnout i spolupráci na IČO s motivačním finančním ohodnocením