Informace o pracovním místě
Instalace, správa a servis koncových stanic a notebooků, diagnostika tiskáren, telefonů, poruch v síti atp. v rámci jedné nadnárodní společnosti na Praze 5 - Smíchově.
Odstraňování problémů při práci s Windows 10, 11 nebo dalšími aplikacemi a produkty Microsoft (např. Microsoft Office 365), řešení nebo návrhy řešení běžných poruch.
Řešení uživatelských dotazů a problémů.
Komunikace zejména s českými uživateli, případně s anglicky hovořícím managementem nebo helpdeskem.
Práce probíhají obvykle v úterý a ve čtvrtek od 8:00 do 16:00 nebo od 9:00 do 17:00 hodin. Další dny dle potřeby, dohody.
Nástup možný ihned.
Velmi dobré vystupování, pevné nervy-práce s lidmi, ochotu se učit novým věcem v rámci oboru, schopnost práce samostatně i v rámci IT kolektivu, pečlivost, spolehlivost, dochvilnost.
Všeobecný přehled v oblasti IT, zkušenosti nebo vystudovaný obor zaměřený na informační technologie, dobrou znalost hardware, operačního systému Microsoft Windows 10 a výhodou je znalost i dalších produktů společnosti Microsoft, základní znalosti sítě.
Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí.
Znalost anglického jazyka slovem i písmem na běžné komunikativní úrovni - středně pokročilý a lepší, jedná se o komunikaci v rámci IT problematiky.
Dlouhodobou spolupráci, práci na DPP nebo ŽL, dle dohody.
Pošlete nám, prosím, životopis (příp. informace o Vašich zkušenostech), vybrané uchazeče rychle oslovíme telefonicky, rádi sdělíme další podrobnosti a termín osobního pohovoru.