Informace o pracovním místě
Instalace, správa a servis koncových stanic a notebooků, diagnostika tiskáren, telefonů, poruch v síti atp. v rámci jedné společnosti.
Odstraňování problémů ve Windows 10, 11 nebo dalších aplikacích a produktech Microsoft, řešení nebo návrhy řešení běžných poruch.
Řešení uživatelských dotazů a problémů.
Komunikace zejména s českými uživateli, případně s anglicky hovořícím managementem nebo helpdeskem.
Pouze v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hodin, případně od 8:00 do 16:00 hodin.
Velmi dobré vystupování, ochotu se učit novým věcem v rámci oboru, schopnost práce samostatně i v rámci IT kolektivu, pečlivost, spolehlivost, dochvilnost.
Všeobecný přehled v oblasti IT, zkušenosti nebo vystudovaný obor zaměřený na informační technologie, dobrou znalost hardware, operačního systému Microsoft Windows 10 a výhodou je znalost i dalších produktů společnosti Microsoft.
Znalost českého jazyka na úrovni rodilý mluvčí.
Znalost anglického jazyka slovem i písmem na běžné komunikativní úrovni (mírně pokročilý a lepší).
ŘP není potřeba.
V případě zájmu Multisportku, dále pak pololetní prémie, zvýhodněné nákupy apod.
Vhodné pro absolventy i OSVČ, práce na HPP nebo ŽL, dle dohody.
Pošlete nám, prosím, životopis (příp. informace o Vašich zkušenostech), vybrané uchazeče oslovíme telefonicky s termínem osobního pohovoru.