Informace o pracovním místě
Reklamní společnost pro svou pobočku v centru Prahy hledá na dlouhodobou brigádu schopnou a spolehlivou asistentku managera.
Nástup ihned, nebo dle dohody.
Pracovní doba je dělena na dvě části - ranní a pozdně odpolední směnu, v rozsahu cca 6 hodin celkem.
Práce je vhodná pro absolventky, slečny se zkušenostmi na pozici asistentka či recepční.
Náplň práce :
- práce na PC (internet, MS Office Word a Excel)
- administrativní činnost ( příprava podkladů, správa firemní dokumentace - - - evidence a archivace, korespondence)
- personalistika (správa inzertních portálů, komunikace s uchazeči, nábor nových zaměstnanců)
- zajištění chodu kanceláře (asistentská podpora vedení společnosti)
- profesionalitu, spolehlibost, flexibilitu
- znalost práce na PC
- pečlivost, pracovitost, aktivní přístup
- příjemné vystupování, elegantní vzhled
- výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
- práci v atraktivní lokalitě ( Karlovo náměstí, Praha 2)
- práci v mladém, přátelském kolektivu
- kompletní zaškolení a stálou pomoc na telefonu v začátcích
- plat 25.000 - 28.000,- + benefity a bonusy k výplatě
- příplatky za víkendové směny či práci nad rámec
- firemní telefon či příspěvek na Váš stávající tarif
- 21 dní dovolené + 10 sick days
- teambuildingy, firemní akce, výlety
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 25 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 2 |