Informace o pracovním místě
Reklamní společnost pro svou pobočku v centru Prahy hledá na dlouhodobou brigádu schopnou a spolehlivou asistentku managera. Nástup ihned, nebo dle dohody. Pracovní doba je dělena na dvě části - ranní a pozdně odpolední směnu, v rozsahu cca 6 hodin celkem. Práce je vhodná pro absolventky, slečny se zkušenostmi na pozici asistentka či recepční. Náplň práce : - práce na PC (internet, MS Office Word a Excel) - administrativní činnost ( příprava podkladů, správa firemní dokumentace - - - evidence a archivace, korespondence) - personalistika (správa inzertních portálů, komunikace s uchazeči, nábor nových zaměstnanců) - zajištění chodu kanceláře (asistentská podpora vedení společnosti)
- profesionalitu, spolehlibost, flexibilitu - znalost práce na PC - pečlivost, pracovitost, aktivní přístup - příjemné vystupování, elegantní vzhled - výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
- práci v atraktivní lokalitě ( Karlovo náměstí, Praha 2) - práci v mladém, přátelském kolektivu - kompletní zaškolení a stálou pomoc na telefonu v začátcích - plat 25.000 - 28.000,- + benefity a bonusy k výplatě - příplatky za víkendové směny či práci nad rámec - firemní telefon či příspěvek na Váš stávající tarif - 21 dní dovolené + 10 sick days - teambuildingy, firemní akce, výlety
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 25 000 - 28 000 Kč/měs. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 2 |