Informace o pracovním místě
Na naši zákaznickou linku hledáme novou kolegyni/kolegu se zájmem o módu, která/který si vezme na starost komunikaci s našimi zákazníky ohledně značek, které zastupujeme. Staneš se hlasem pro značky jako Under Armour, GAP a Celio.
Hledáme někoho, kdo chápe, co je prozákaznický přístup, nebojí se žádného dotazu a dokáže pracovat pod tlakem. Zákaznická linka je dostupná v pracovních dnech od 9:00 do 17:30.
Co tě u nás čeká?
- vyřizování dotazů zákazníků po telefonu a emailu, vše ke spokojenosti zákazníka
- komunikace se skladem, prodejnami, účtárnou a dalšími odděleními společnosti
- základní administraci eshopu – editaci objednávek
- sem tam i řešení stížností a reklamací
- administrativní práce (příprava podkladů pro účtárnu apod.)
- produktovou pomoc – s výběrem zboží, velikosti, atd.
Co očekáváme od tebe?
- výborné komunikační schopnosti - prozákaznický přístup, empatie, trpělivost
uživatelskou znalost PC (internet, MS Office)
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- uvítáme předchozí zkušenost s komunikací se zákazníky, ale není podmínkou
Co ti nabízíme?
- individuální mzdové ohodnocení
- práci na 20h/t na DPP
- stravenky, multisport kartu, služební notebook
- vstupní i průběžná školení
- skvělé ceny našich i partnerských produktů
- home office po zapracování
- možnost kariérního růstu a rozvoje
- pochopení pro tvoje koníčky a rodinné povinnosti
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (Václavské náměstí)
- nástup co nejdříve ????
Jestli si myslíš, že hledáme právě tebe, pošli nám svoje CV a pár slov o sobě. Budeme se na tebe těšit.