Informace o pracovním místě
- Zajištění kvalitní zákaznické péče (poskytování informací o spojích, řešení individuálních potřeb cestujících).
- Přímá komunikace a kontakt s cestujícími.
- Rezervace a prodej vlakových i autobusových jízdenek.
- Práce s rezervačním systémem.
- Máš komunikační dovednosti a rád/a pomáháš lidem kolem sebe.
- Jen tak něco Tě nerozhodí a máš proklientský přístup.
- Můžeš pracovat v různých směnách (6,10 nebo 11,5, hodin), otevírací doba pobočky je od 4:00 do 23:00 (pracovní doba je rozložena, nepracuje se celý den).
- Zvládneš komunikativní angličtinu.
- Zajímavou a různorodou práci.
- Získání cenných zkušeností.
- Neomezenou konzumaci skvělé kávy a jednou týdně čerstvé ovoce, které Ti zpříjemní pracovní den.
- Přátelské pracovní prostředí.
- Plánování směn na měsíc dopředu.
- Příplatky za víkendy a svátky.
- Pracovní místo, které může být odrazovým můstkem pro tvůj kariérní postup.
- Spolupráci na dohodu o provedení práce (DPP).