Informace o pracovním místě
Co vás čeká:
- vaší prioritou bude péče o klienty (vítání a odbavování příchozích hostů, nabídka služeb, příprava nápojů a občerstvení)
- budete hostům poskytovat potřebné informace o službách a provozu wellness centra
- zajímavá a různorodá práce ve směnném provozu (12hodinový pracovní režim, krátký/dlouhý týden)
- nedílnou součástí jsou také administrativní úkony (vyřizování e-mailů, telefonů, rezervace masáží apod.)
Máte tyto znalosti a dovednosti:
- jste komunikativní, těší vás práce s lidmi a spokojený klient je vaší prioritou
- jste zdvořilí, milí a empatičtí
- ovládáte angličtinu v ústní i písemné formě
- zvládáte práci na PC na uživatelské úrovni
- vyhovuje vám dodržování zavedených procesů týkajících se chodu recepce
- jste schopní řešit neočekávané situace během směny
- zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost jsou vaší silnou stránkou
- předchozí zkušenost s komunikací s klienty je výhodou
Vaše kvality a výkon umíme ocenit:
- hodinová mzda 150 Kč/h