Informace o pracovním místě
Kdo jsme? Největší kontaktní centrum v České republice! Staráme se o 1 400 zaměstnanců, a to celkem na 8 lokalitách. V tom, co děláme jsme vážně dobří, našich 56 klientů to může dosvědčit.
Baví tě komunikovat s lidmi, ale aktivní linka není nic pro tebe? Chceš radit, pomáhat a opečovávat stávající klienty, kteří si sami zavolají? Tak to otevíráme školení Innogy právě pro Tebe!
Nástup už 8. 3. 2022!!
Hledáme nové konzultanty na naši zákaznickou linku! Denní příjem hovorů, práce v systémech a především komunikace pouze a jedině se stávajícími zákazníky.
Měj jistotu práce a nohy v teple! Team leader Petra už se nemůže dočkat, až ti u nás otevře dveře.
Náplň práce:
- odbavování hovorů stávajících zákazníků
- práce v interních systémech Innogy
- emailová komunikace
- řešení požadavků
- práce s fakturami stávajících zákazníků
- drobná administrativa
- samostatnost a spolehlivost
- uživatelskou znalost práce na PC
- časovou flexibilitu (PO-PÁ 8-20 hod, víkendy cca 2 x do měsíce s příplatky)
- odpracovat cca 100h/měsíc
- fixní hodinovou částku 150 Kč + bonusy
- pracoviště v centru města
- multisport karta
- slevy u našich partnerů
- volné vstupenky do ZOO Praha a Olomouc
TermínNástup: | 00.00.0000 |
Mzda: | 150 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 4 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce |
Lokalita: | Brno |