Informace o pracovním místě
Pro počítačovou firmu hledám interní pracovníky zákaznické podpory a obchodu: - Nejedná se o klasické CALLCENTRUM, ale spíše zákaznickou podporu - sjednávání schůzek s firmami se kterými jsme již ve styku, pouze se připomínat ! Prodává se systém a moduly : www.vyrobaonline.cz Volá se konkrétním firmám, které projevili v minulosti zájem o náš produkt a pouze se připomínáme, zjišťujeme aktuální potřeby zákazníka / ověřujeme stav a počty zaměstnanců. - není to vnucování produktů co zákazník nepotřebuje - není to prodej "poslepu" - není to otravování lidí, naopak zákaznic chtějí abychom se jim připomínali ... - maximálně 25 kontaktů a 50 telefonátů denně = jedeme na kvalitu ne kvantitu
- praxi v callcentru ( ideální pokud jste měli výsledky , jen vás nebaví prodej něčeho co lidi nepotřebují a ještě u toho na vás jsou nepříjemní...) - komunikativnost - znalost práce s XLS, internetem , rejstříkem firem (ověřování dat a kontaktů)
Hodinovou odměnu 150 Kč/hod + bonus za sjednanou schůzku / poptávku služeb 250 Kč Možnost výpomoci v administrativě firmy a podílet se na dalších marketingových aktivitách v případě zájmů. - Volná pracovní doba v dopoledních hodinách, případně jen některé dny v týdnu - Po zapracování a při výsledcích možnost práce z domu vzdáleně (důležité jsou pro nás výsledky ne nutnost sedět ve firmě).
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 - 450 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Brno |