Informace o pracovním místě
Co budeš dělat?
•Komunikovat s hosty přes sociální média (Instagram, Facebook, Tik-Tok), messengery (Whatsapp, Telegram, FB Manager, Viber), telefon a SMS.
• Poskytovat hostům informace o filmech, promítáních, akcích a službách kina.
• Aktivně nabízet doplňkové služby kina.
• Rezervovat lístky a poskytovat podrobnosti o akcích.
• Včas informovat hosty o možných změnách v programu.
• Řešit dotazy a stížnosti dle nastavených standardu.
• Zpracovávat hodnocení hostů.
• Pravidelný reporting vedení kina o provedené práci.
Hledáme člověka, který:
• Má rád(a) komunikaci s lidmi a má zkušenosti v oblasti obsluhy zákazníků.
•Má zkušenosti s využíváním sociálních médií a messengerů pro snadnou a efektivní komunikaci s hosty.
• Komunikativnost, přátelsky přístup a zodpovědnost jsou tvoji vizitkou.
• Připraven(a) pracovat večer a o víkendech, dle otvírací doby kina.
• Znalost češtiny С1, angličtiny В2. Další jazyky jsou výhodou.
Vynikající příležitosti, které nabízíme:
• Úplná podpora a vzdělávání od začátku až do konce vaší kariéry v naší společnosti.
• Práce v mladém a dynamickém kolektivu.
• Konkurenceschopné pracovní podmínky odpovídající vašemu přínosu a profesionálním dovednostem.
• Výhody pro zaměstnance, včetně účasti na filmových premiérách zdarma a další benefity.
• Účast na firemních akcích, kde vytváříme příjemnou atmosféru v týmu pro posílení pracovních vztahů a výměnu pozitivní energie.
• Široké možnosti profesního růstu a dalšího vzdělávání, abyste mohli dosáhnout svých kariérních cílů.
• Přístup k naší vlastní knihovně kurzů a knih pro neustálé vzdělávání a osobní rozvoj.
• Flexibilní pracovní doba 3 - 4 dny v týdnu, DPP.