Informace o pracovním místě
Co říká M2C o pozici
Jste komunikativní, nedělá vám problém práce s PC a chcete pracovat v pohodovém kolektivu? Pokud je vaše odpověď ANO, přidejte se k nám a získejte stabilní práci, která vás bude bavit a spoustu dalších zajímavých benefitů.
Náplň práce:
• Evidence návštěv a vydávání návštěvnických přístupových karet
• Evidence a vydávání klíčů
• Přijímání a třídění balíků, odesílání pošty
• Telefonická komunikace
• Organizace a zajištění správy zasedacích a jednacích místností
• Zajišťování ve vymezeném rozsahu služby autopůjčovny, vč. vydávání/přebíraní driver setů
• Zodpovědnost za chod recepce
Požadavky:
• Ukončené středoškolské vzdělání maturitní zkouškou
• Znalost MS Office – PODMÍNKOU
• Aktivní znalost anglického jazyka – PODMÍNKOU
• Reprezentativní vzhled a vystupování
• Spolehlivost, vstřícnost
• Výborné organizační a komunikační schopnosti
• Trestní bezúhonnost
Nabízíme:
• Mzdu 200 Kč/h na DPP
• Práci ve 12 h směnách, 7:00-19:00 h
• Možnost profesního růstu
• Zvýhodněné volání O2
• MultiSport kartu
• Kompletní uniformu
• Výroční odměny
• Zajištění zkoušky profesní kvalifikace
Kontakt:
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.