Informace o pracovním místě
Jsi komunikativní, nedělá ti problém práce s PC a chceš pracovat v pohodovém kolektivu? Pokud je tvá odpověď ANO, přidej se k nám a získej stabilní práci, která tě bude bavit a spoustu dalších zajímavých benefitů. Náplň práce: • Poskytování základních informací zákazníkům o obchodním centru a jeho okolí • Komunikace s vedením centra a ostrahou objektu • Vyřizování telefonátů a emailová komunikace • Práce na PC a další administrativní podpora • Reporting vedení společnosti
• Příjemné a milé vystupování • Dobré komunikační schopnosti • Znalost práce na PC – MS Office • Obsazení především víkendových směn a některé odpolední směny cca od 15:00 h v týdnu (dle domluvy) • Trestní bezúhonnost
• Finanční ohodnocení 110 Kč/hod • Možnost částečného pracovního úvazku, nebo brigádní spolupráce • Možnost týdenních výplat formou mimořádných záloh • Příspěvek na stravování • MultiSport kartu • Denní směny od 09:00 do 21:00 h, možnost půlení směn a plánování dle domluvy Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 110 Kč/hod. |
Počet míst: | 3 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce, OZP |
Lokalita: | Brno |