Informace o pracovním místě
Naše společnost se zabývá energetickým poradenstvím pro domácnosti a podnikatele a jejím hlavním cílem je optimalizovat náklady na energie, a to zejména v aktuální turbulentní době na poli energetiky, která nepříznivě postihla především běžné lidi. V současné době proto potřebujeme posílit na pozici back office referenta. Hledáme k sobě další kreativní, organizovanou, a především komunikativní kolegyni/kolegu, která doplní náš kolektiv. Vaše náplň práce bude zahrnovat: · příjem pasivní infolinky, telefonické a emailové řešení požadavků zákazníků · řešení běžné administrativy, práce v programech MS Office a interním systému · přípravu smluvní dokumentace pro zákazníky · spolupráci s ostatními odděleními
Od Vás očekáváme: · zkušenost na pozicích jako zákaznická podpora či telefonní operátor podmínkou · znalost energetiky výhodou · aktivní znalost MS Office · nutnost odpracovat alespoň 130 hodin měsíčně · zodpovědnost, samostatnost a preciznost · velmi dobré organizační schopnosti
Nabízíme Vám: · fixní nástupní mzdu 170 Kč/h · rozmanitou, zodpovědnou a samostatnou brigádu v mladém kolektivu · individuální plánování směn · Multisport kartu · pravidelné teambuildingy
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Brno |