Informace o pracovním místě
Studujete vysokou školu? Jste čerstvě v penzi a láká Vás možnost nadále příležitostně pracovat? Domluvíte se anglicky či francouzsky? Baví vás administrativa a organizační záležitosti? Pak možná hledáme právě Vás!
Pro zajištění plynulého chodu společnosti hledáme zástup za kolegyni na pozici Asistentka v době její nepřítomnosti z důvodu dovolené - konkrétně se jedná o termín od 19.6.2023 do 3.7.2023. Uvítáme však i možnost dlouhodobé spolupráce na vykrytí dovolených či pracovních neschopností naší kolegyně.
Náplň práce:
- Zpracování přijaté a odchozí pošty
- Objednávky hotelů, přepravy (taxi), letenek
- Zajištění cestovního pojištění zaměstnancům v případě zahraničních služebních cest
- Objednávky speciálních přeprav (TNT, kurýr, aj.)
- Vítání návštěv
- Řešení provozních záležitostí: objednávky tonerů, oprav tiskáren, nákup kancelářských potřeb a drobného občerstvení, kávy a barelů vody, údržba firemního kávovaru
- Ad hoc úkoly k zajištění plynulého chodu společnosti
Pracovní doba: 4 – 6 hodin/den
- min. SŠ vzdělání
- znalost práce na PC
- znalost AJ nebo FJ na komunikativní úrovni
- spolehlivost
- samostatnost a pečlivost
- zázemí mezinárodní společnosti a fajn kolektiv
- odměnu ve výši 185Kč/hodina
- spolupráci formou DPP
TermínNástup: | 19.06.2023 - 03.07.2023 |
Mzda: | 185 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, Důchodce |
Lokalita: | Prostějov |