Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat váš pracovní den?
Ráno si připravíte dopisy podle svého rajonu tak, aby se dobře doručovaly. Vydáte se na pochůzku za adresáty, kterým kromě předání jejich zásilky poradíte i jaké další služby České pošty mohou využít. A to nejen na pobočce, ale třeba i online. Po návratu předáte nedoručené zásilky a s čistou hlavou odcházíte domů.
Jakého parťáka do týmu hledáme:
• Možnost doručování minimálně 6-8 hodiny denně
• Komunikativní a rád se setkává s lidmi.
• Odpovědný se smyslem pro pořádek.
• Umí si věci zorganizovat a naplánovat.
• Alespoň trochu zdatný v ovládání PC.
• A ví, že pošťák zvoní vždy dvakrát.
Co získáte?
• Fajn kolektiv, který se na vás už těší.
• Když Vás to bude bavit, můžete u nás začít pracovat nastálo třeba i na jiné pozici.
• Práci na DPP, DPČ.
• Získáte u nás možnost dlouhodobé spolupráce.
• Výplatu 12. den v měsíci.
Kontakt:
Paní Jana Nováková - vedoucí oddělení v provozuTel.: 703 455 066
Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám!
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.