Informace o pracovním místě
Hledáme administrativního pracovníka na zkrácený úvazek, který by posílil naši divizi v Praze. Máte spoustu energie, hlavu plnou nápadů, umíte komunikovat a chcete se rozvíjet? Pojďte do toho s námi! Potřebujeme zodpovědnou osobu, která zajistí hladký chod kanceláře, povede evidenci práce, bude spravovat dokumentaci, komunikovat s partnery, připravovat reporty, případně občas něco vyřídí v terénu.
Znalost práce na PC.
Komunikativní a organizační schopnosti.
Samostatnost.
Řidičský průkaz sk. B velkou výhodou.
Znalost anglického jazyka slovem a písmem výhodou.
Zajímavou práci v moderním odvětví.
Možnost růstu a rozvoje dovedností.
Flexibilitu.
Rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem.
Práce je vhodná pro maminky na MD.
Práci převážně na HO, případně dle potřeby v kanceláři.