Informace o pracovním místě
Co vás čeká
Do týmu naší bezpečnostní agentury hledáme asistenta provozního manažera. Administrativní podpora pro bezpečnostního manažera, zápis uchazečů o zaměstnání, vydávání inzerce na brigády a odpovídání na telefonáty, podpora teamu na EVENT akcích, řízení malých týmů. Vedení jednoduché personální evidence, evidence docházky a podkladů k fakturaci.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- spolehlivost, pečlivost a loajalita
- uživatelská znalost práce s EXCEL a OUTLOOK
- znalost práce s MacOS
- znalost AJ na min. úrovni B1 slovem i písmem
- ŘP, skupiny B, aktivní řidič
Výhodou bude, pokud budete umět
- zkušenosti na obdobné pozici
- znalost problematiky účetnictví a personální agendy
- znalost práce v bezpečnostní agentuře
Co vám můžeme nabídnout
- velmi dobré ohodonocení, možnost podílu na zisku při získání zakázky
- dynamický, mladý tým
- firemní akce, slevy na produkty
- práce s nejmodernějšími technologiemi
- možnost mzdového a karierního růstu při dlouhodobé spolupráci
- systém školení a navyšování kvalifikace
- flexibilní pracovní doba, cca 5hod denně
- 4 denní pracovní týden
- MULTISPORT karta plně hrazená zaměstnavatelem