Informace o pracovním místě
Dobrý den, jsem podnikatelka v oblasti velkoobchodního prodeje zboží se zaměřením na oblast módy/doplňků/sportovního vybavení/parfémů a péče o pleť/atd. Rozšiřuji své podnikání a proto hledám asistenta/asistentku kteří mi budou k ruce a budou za mne dělat práci která mi zabírá hodně času. Co by bylo vaší práci: Jednoduchá administrativní činnost. Takže práce s PC, email atd. Schánění informací. Emailová komunikace s klienty. To je to hlavní o co mi jde a co mi momentálně bere nejvíc času. Není to nic složitého. Spíš časově náročného a mě se tím hodně uvolní ruce. Vše vám vysvětlím takže není problém aby to zvládl kdokoli. Ať už absolvent nebo důchodce. Tato práce není na 8hod./den. Ale spíš tak na 15-20hod./týden. Proto nehledám nikoho na HPP. Časem se ale můžeme domluvit když bude oboustranná spokojenost.
- 15-20hod./týdně - PC a internet
- 300kč/hod. - možnost kariérního růstu
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 300 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi, OZP, OSVČ, Důchodce |
Lokalita: | Praha 9 |