Informace o pracovním místě
BUDEŠ MÍT NA STAROSTI - fakturaci, komunikaci s klienty a zajištění běžného chodu kanceláře - řešení jednodušších C-level problémů (platí že na co si troufneš, to ti rádi svěříme) - vlastní interní projekty (od rebrandingu, předělání webu, HR, interní procesy, manažerské úkoly, až po customer care...). Cokoliv bude dávat smysl v tom tě rádi podpoříme
Klíčové dovednosti: Customer Support, Administrativa Ostatní dovednosti: Finance, Tax Znalost technologií: G Suite, Microsoft Office RÁDI TĚ POZNÁME POKUD - jsi pečlivý/á, důsledný/á a organizačně schopný/á - nejsi korporátní typ a umíš se popasovat s chaosem a dávat věcem řád - umíš držet deadliny a dotahovat úkoly - zvládneš dobře působit a komunikovat s klienty a to i v angličtině - nevadí ti dělat nové věci - máš drive a chuť zlepšovat - decentralizace, flexibilita, digitál, marketing, faktura, email, excel nejsou pro tebe sprostá slova
Odměna od 200 Kč/hod. Vyšší přidanou hodnotu tvojí práce samozřejmě rádi zohledníme. Práce máme zhruba na půl úvazku. Platí však, že pokud chceš pracovat, máme vždy co dělat. Začátek a konec pracovní doby záleží na tobě, ale oceníme alespoň určitou míru předvídatelnosti. Prostředí naší skupiny je velmi neformální. Všichni si navzájem tykáme a tykáme si i s většinou klientů. Poté co se zaučíš, dáme ti prostor rozvíjet se v rámci aktivit skupiny a realizovat vlastní nápady na zlepšení. Nemáme složité korporátní procesy. Rádi podpoříme jakýkoliv ekonomicky smysluplný projekt. Vždy rádi finančně podpoříme tvé smysluplné vzdělávání se.
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 9 |