Informace o pracovním místě
VF Czech, s.r.o. je součástí velké mezinárodní korporace zabývající se výrobou, prodejem a distribucí značkového oblečení a obuv značek VANS a The North Face. Hledáme posilu do našeho týmu na 20 hod týdně.
Rád/a komunikuješ, pomáháš a řešíš různé úkoly a jsi flexibilní?
Umíš poskytovat výborně komunikovat s lidmi? Protože u nás budeš součástí řízení objednávek, dodávek, sledování reklamací atd. Nemáš problém dodržovat stanovené postupy? Chceš mít různorodou práci?
Tak hledáme právě tebe :-)
Do oddělení zákaznického servisu hledáme novou posilu.
Co u nás budeš dělat?
Koordinace a kontrola procesů na oddělení zákaznického servisu
Komunikace se zákazníky -řešení reklamací / zpracování, evidence a příprava dokumentů zpracovaných reklamací atd.
podpora oddělení zákaznického servisu
zajišťovat včasné zpracování objednávek, v souladu s očekáváními zákazníků a cíli značek
rychle a efektivně reagovat na dotazy zákazníků nebo prodejců, a to jak ústně, tak písemně.
řešit všechny požadavky nejen ve prospěch zákazníka , ale i společnosti.
neustálé vyhodnocovat procesy a identifikovat podněty ke zlepšení.
komunikovat s reklamačním oddělením- v anglickém jazyce
zpracovávat schválené vrácení zboží, striktně dodržovat pokyny a pravidla společnosti.
zpracovávat a vystavovat dobropisy
úzce spolupracovat s ostatními odděleními , zejména Sales
Komunikace s centrálou, řešení různých požadavků - v anglickém jazyce
zastupovat recepci v případě nepřítomnosti
velmi dobrou komunikaci
Základy AJ
MS office na uživatelské úrovní
Orientovat se snadno a rychle v administrativě a různých systémech
chtít se učit nové věci
práci v mezinárodním společnosti
nápoje a ovoce zdarma
firemní akce
Multisport kartu
Příspěvek na dopravu
zajímavé finanční ohodnocení
flexibilní pracovní dobu
pravidelné navyšování mzdy
obědy za 10 kč
slevy na značky VANS a The North Face
160 Kč/hod
Mzda: | 150 - 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 9 |