Informace o pracovním místě
Pro našeho významného klienta, mezinárodní finanční instituci, hledáme vhodné kandidáty na pozici ASISTENT/KA odd. nákupu.
Jedná se spolupráci min.na 3měsíce! Na pozici proběhne jednoduché výběrové řízení a posouzení profesní způsobilosti.
Náplň práce:
- práce na PC (MS Office - Excel, Word, Outlook)
- zpracování e-mailové korespondence/kontrola objednávek, faktur
- práce se CRM (proběhne zaškolení)
- zadávání smluv
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office)
- anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace napříč odděleními)
- předchozí praxe v administrativě podmínkou
- organizační a komunikační schopnosti, pečlivost
- samostatnost, zodpovědnost, schopnost učit se novým věcem
- možnost docházet 4xtýdně alespoň 4h, minimálně 3měsíce podmínkou!
- mzda 160Kč/h hrubého
- v případě oboustranné spokojenosti možnost dlouhodobé spolupráce
- dobrá dopravní dostupnost
Mzda: | 160 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, MD |
Lokalita: | Praha 9 |