Informace o pracovním místě
Jsme česká advokátní kancelář s tuzemskou i zahraniční klientelou.
Naše agenda je převážně v oblasti korporátního práva (přeměny, transakce a běžné korporátní poradenství), pracovního práva, závazkového práva, práva nemovitostí, compliance, ochrany osobních údajů, okrajově i trestního a správního práva.
Baví nás a specializujeme se i na farmaceutické a potravinářské právo.
Co u nás budete dělat
- zajištění chodu recepce naší advokátní kanceláře a starost o plynulý chod recepce
- zajišťování různorodé administrativní podpory právnímu týmu
- obsluha klientského prostoru (recepce, jednací místnosti, relaxačního prostoru)
- spolupráce na plánování firemních akcí, rozvojových a vzdělávacích aktivit
- spolupráce na kreativních marketingových aktivitách pro kancelář
- vyřizování korespondence a telefonních hovorů
- schopnost komunikovat na profesionální úrovni v angličtině
- velmi dobrá znalost MS Office a práce s jeho programy
- samostatnost a schopnost improvizace v nečekané situaci
- příjemné a reprezentativní vystupování se vstřícností a ochotou
- multitasking – někdy se sejde více věcí a zadání
- schopnost efektivně organizovat práci pro své kolegy a kolegyně
- sebereflexe a odpovědnost za vlastní práci
- různorodou práci v příjemném prostředí areálu FUTURAMA BUSINESS PARK v Karlíně
- firemní benefity (výhodná cena MultiSport karty, občerstvení na pracovišti)
- pravidelné firemní teambuildingy
- možnost posouvat se dál, pracovat na sobě a učit se novým věcem
- komunikace s klienty a obchodními partnery
- mzdové ohodnocení 170 Kč/hod
- nástup srpen 2025
pracoviště: | Praha, Praha 8, Sokolo..., Praha 8 |
TermínNástup: | Ihned |
Mzda: | 170 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Firma: | PEYTON legal advokátní kancelář s.r.o. |
Zadavatel: | Lucie Zerbini |
Lokalita: | Praha 8 |
![]() |