Informace o pracovním místě
Co Vás u nás čeká:
• zadávání faktur přijatých včetně účtování
• fakturace, zápočty vydaných faktur
• kontrola správnosti vyúčtování cestovních příkazů zaměstnanců
• aktualizace údajů v databázi dodavatelů v účetním systému
• další administrativní výpomoc (průběžná evidence majetku, spolupráce při auditu, aj.).
• ukončené SŠ vzdělání ekonomického zaměření
• účetní praxi min. 1 rok
• znalost práce na PC (MS Office na dobré úrovni)
• pečlivost, spolehlivost, smysl pro detail a ochota učit se novým věcem
• alespoň základní znalost AJ
• znalost JD Edwards výhodou
• příjemný kolektiv a pohodové pracovní prostředí v centru Prahy
• práci na zkrácený pracovní úvazek (8 – 10 hodin týdně, rozvržení dle dohody)
formou DPP či DPČ
• odměnu formou hodinové mzdy
• práci vhodnou pro studenty ekonomických škol nebo maminky (či tatínky) na
rodičovské dovolené
• nástup možný od června 2024
TermínNástup: | 03.06.2024 - 31.05.2025 |
Mzda: | 160 - 200 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | MD, Absolventi |
Lokalita: | Praha 8 |