Informace o pracovním místě
Mezinárodní advokátní kancelář se sídlem v Praze - Karlín hledá recepční, která/ý se domluví anglicky, má profesionální vystupování, příjemný projev a vyhovuje jí/mu práce v čase 16 - 20h (3dny v týdnu). Jedná se o dlouhodobou spolupráci.
Náplň práce:
- Zajištění chodu recepce
- Telefonická a emailová komunikace
- Komunikace s dodavately, vyřizování objednávek
- Objednávání kurýrů, taxíků
- Zajišťování občerstvení, starost o zasedací místnosti
- Zapojení se do organizace firemních akcí
- Velmi dobrou znalost AJ
- Rodilého mluvčího v Čj
- Znalost práce na pc
- Reprezentativní a komunikativní osobnost
- Příjemné vystupování
- Možnost dlouhodobé spolupráce
- Pevnou pracovní dobu 16 - 20h (3dny v týdnu)
- Nástup ihned
- Spolupráci na dohodu
- Zázemí významné mezinárodní advokátní kanceláře
- Příjemné pracovní prostředí v nových kancelářích River park - Karlín
- Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (stravné, lekce AJ, MultiSport karta, masáže na pracovišti, notebook, mobil s hrazeným tarifem, foremní akce a teambuildingy, ošatné, atd.)