Informace o pracovním místě
Jsme zavedenou technologickou společností v segmentu offline médií. Naší hlavní doménou je venkovní reklama, komunikace v rádiích a tisku. Provozujeme největší reklamní plochy a poskytujeme klientům profesionální servis v rámci strategií, plánování a nákupu reklamního prostoru. Jsme sehraný tým profesionálů a spolupracujeme s předními zadavateli.
Místo pracoviště je na Praze 6, přímo na zastávce MHD
Do stále se rozvíjející mediální agentury, se silným technologickým zázemím a skvělým týmem kolegů, hledáme šikovnou posilu, která nám pomůže s každodenním chodem kanceláře, bude podporou nákupního oddělení a poradí si s úkoly zadanými jednatelem společnosti.
Naší silnou stránkou je opravdu skvělý kolektiv, výborná nálada v kanceláři a silná značka ve svém oboru. Na této pozici získáte mnoho zkušeností a je možné se v rámci společnosti dále rozvíjet. Práce je možná na DPP nebo formou spolupráce na ŽL.
- Asistentské práce v kanceláři. Zejména práce pro kolegy z nákupního či prodejního oddělení.
- Zástup za recepční v případě nepřítomnosti.
- Práce s interními systémy společnosti, zejména zadávání dat a práce s nimi.
- Výjezdy po Praze, občasně i do jiných měst například za účelem kontroly reklamních ploch.
- Odvoz aut do servisů i interní kurýr společnosti pro neodkladné situace.
- Pravidelná kontrola a focení reklamních ploch v Praze.
- Řešení rozmanitých úkolů zadaných jednatelem společnosti.
Zájem a chuť pracovat v naší společnosti.
Praxi z pracovního prostředí alespoň 1 rok. Ideální jsou zkušenosti s řešením různých úkolů (vhodné pro absolventy i studenty, kteří již mají praxi).
Profesionální a reprezentativní vystupování.
Všestranný rozhled a schopnost umět si poradit v každé situaci.
Multitasking a flexibilní pracovní dobu s ohledem na případná studia atp.
Dostupnost i mimo kancelář (být online).
Výborná znalost práce na PC zejména se sadou Google Docs, Office, správa soc. sítí.
Řidičský průkaz a najetých alespoň 10 000km. Potřebujeme spolehlivého řidiče (automat i manuál).
Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Český jazyk na perfektní úrovní.
Bydliště v rozumné dojezdové vzdálenosti od sídla společnosti.
Dlouhodobou spolupráci v atraktivní společnosti s možností dalšího kariérního růstu.
Flexibilní pracovní dobu, cca 60-80 hodin měsíčně s možností postupného navýšení dle vašich možností v případě, že bude pan jednatel spokojený.
Skvělý kolektiv a přátelské pracovní prostředí s veškerým zázemím.
Účasti na pravidelných firemních akcích a teambuildingy (sledujete náš Facebook).
Odpovídající ohodnocení a veškeré pracovní nástroje, které budou potřeba.
Uznání za dobře odvedenou práci.