Informace o pracovním místě
Pro internetový obchod s videotechnikou přijmeme administrativního pracovníka(ci) na brigádu na částečný úvazek, pro vyřizování agendy spojené s objednávkami a chodem eshopu - vyřizování osobních odběrů a požadavků zákazníků na naší prodejně - přímo u M Hradčanská.
NÁPLŇ PRÁCE:
výpomoc s vyřizováním a vydáváním objednávek eshopu
vydávání zásilek zásilkovna a osobní odběry
komunikace se zákazníky
zadávání, doplňování a upravování dat
pozitivní přístup k práci a úsměv k zákazníkům
odpovědnost za odvedenou práci
používání běžného kancelářského MS Office, práce s PC, internetem, sociálními sítěmi
výhodou je znalost práce s IS Pohoda a předchozí zkušenosti s chodem eshopu
samostatné uvažování a odpovědnost za odvedenou práci, cit pro detail
trestní bezúhonnost
možnost pracovat 2 (půl)dny v týdnu na prodejně + 1x týdně z domu
motivující finanční ohodnocení (160Kč nástup, 220Kč/h po zapracování)
odměny v návaznosti na pracovní výkony
neformální pracovní kolektiv
pracovní místo s výbornou dostupnosti MHD
brigáda na částečný úvazek