Informace o pracovním místě
Do zavedené mediální agentury se zaměřením na off-line komunikaci hledáme novou posilu na částečný úvazek s možností dlouhodobé spolupráce.
Požadujeme schopného, všestranného a proaktivního člověka, který si umí poradit v každé situaci a bude flexibilní v rámci svých možností.
Jedná o velmi rozmanitou práci zadávanou přímo jednatelem společnosti.
Její náplň se odvíjí se od schopností a zkušeností vybraného uchazeče.
Mezi hlavní činnosti patří například:
- řešení ad-hoc úkolů zadaných jednatelem společnosti
- asistentské práce
- administrativní práce a práce s interními systémy společnosti
- cesty a vyřizování po Praze - interní kurýr společnosti
- správa soc. sítí a vlastní marketingové propagace
- údržba a správa kancelářských prostor
Zájem a chuť pracovat v naší společnosti.
Praxi z pracovního prostředí alespoň 1 rok. Ideální jsou zkušenosti s řešením různých úkolů (vhodné pro absolventy i studenty, kteří již mají praxi).
Profesionální a reprezentativní vystupování.
Všestranný rozhled a schopnost umět si poradit v každé situaci.
Multitasking a flexibilní pracovní dobu s ohledem na případná studia atp.
Dostupnost i mimo kancelář (být online).
Základní technické dovednosti.
Výborná znalost práce na PC zejména se sadou Google Docs, Office, správa soc. sítí.
Řidičský průkaz sk. B (manuál i automat), aktivní řidič.
Anglický jazyk na komunikativní úrovni.
Český jazyk na perfektní úrovní.
Bydliště v rozumné dojezdové vzdálenosti od sídla společnosti.
Průvodní dopis.
Dlouhodobou spolupráci v atraktivní společnosti s možností dalšího kariérního růstu.
Flexibilní pracovní dobu, minimálně 60-80 hodin měsíčně s možností postupného navýšení dle vašich možností v případě, že bude pan jednatel spokojený.
Skvělý kolektiv a přátelské pracovní prostředí s veškerým zázemím.
Účasti na pravidelných firemních akcích a teambuildingy (sledujete náš Facebook).
Odpovídající ohodnocení a veškeré pracovní nástroje, které budou potřeba.
Uznání za dobře odvedenou práci.