Informace o pracovním místě
Do rychle se rozvíjející mediální agentury, se silným technologickým zázemím a cca 8-10 členným kolektivem, hledáme šikovnou posilu, která nám pomůžeme s chodem kanceláře, různorodou administrativou a vyřídí různé pochůzky a pojížďky.
Hledáme spolehlivého a energického člověka, kterého bude práce bavit a díky svým schopnostem a zájmem o práci dokáže ulehčit každodenní agenturní život. Odměnou, kromě té finanční, budou cenné pracovní zkušenosti, skvělý tým kolegů a také možnost si u nás úvazek rozšířit na maximum volného času.
Oceníme zkušenosti z podobné pozice či brigády, ale práce je vhodná jak pro studenty tak i pro absolventy (s následnou možností přechodu na HPP). Vše potřebné postupně zaučíme a rádi vysvětlíme.
Pracovní náplň
Pracovní náplň zahrnuje klasickou administrativní práci i řešení různorodých úkolů, zadaných od pana jednatele či kolegů z týmu. Vesměs se jedná o kancelářskou administrativu, práci s interními systémy společnosti, asistentské práce, ale i vyřizování pochůzek, pojížděk a agendu kolem správy nemovitostí.
Chuť pracovat a učit se novým věcem.
Zodpovědnost a pečlivost.
Slušné vystupování a samostatnost.
Flexibilitu a zvládání multitaskingu.
Řidičský průkaz, manuál - aktivní řidič.
Domluvit se anglicky slovem i písmem.
Rozmanitou a zajímavou práci v mediální agentuře.
Flexibilní pracovní dobu, podle vašich možností (cca 60-80 hodin měsíčně).
Možnost rozvoje do dalších oblastí mediálního a reklamního odvětví.
Osobní přístup a skvělý tým kolegů.
Vlastní pracovní místo v kanceláři.
Drobné občerstvení a kávu na pracovišti.
Možnost získat Multisportku.
Účast na firemních akcích, teambuildingy viz náš fb.