Informace o pracovním místě
Na čem s námi budeš pracovat:
Podpoře projektů napříč nákupnímu oddělení a s tím spojené administrativě.
Komunikaci se strategickým nákupem a dalšími odděleními v rámci společnosti.
Práci s daty (Google Workspace, Helios Green).
Co ideálně potřebujeme:
Jsi komunikativní, pečlivý/á a s daty pracuješ systematicky.
Umíš Excel (filtry, základní funkce) + Word.
Angličtinu zvládáš na pokročilé úrovni, mluvenou a psanou formu.
Docházku do k nám do kanceláře okolo 16 hodin týdně.
Chuť na sobě dál pracovat a učit se.
Co by bylo úplně skvělé (je výhodou):
Znalost Helios Green nebo jiného informačního systému.
Znalost Google Workspace.
Co ti na oplátku nabídneme my:
Zázemí úspěšné, české společnosti s celosvětovou působností.
Seznámení se s oblastí nákupu, případně logistiky a možné navázání spolupráce do budoucna.
Neformální a přátelskou atmosféru, příjemné pracovní prostředí.
Možnost neustále se učit a rozvíjet.
Docházku si uzpůsobíš dle svých časových možností.
Skvělé a zkušené kolegy, kteří Ti rádi poradí.
Dlouhodobou brigádu a praxi při studiu.
Výbornou dopravní dostupnost (MHD, parkování pro zaměstnance).