Informace o pracovním místě
Moderní, dynamická společnost působící v oblasti správy nemovitostí, která si klade za cíl poskytnout investorům i nájemníkům bezproblémovou profesionální práci hledá do nově vznikající lokality UNICTY Plzeň – ASISTENTKU / FAKTURANTKU
Náplň práce:
- Zajištění chodu kanceláře
- Poskytování servisu klientům - nájemníkům
- Vedení fakturace, vystavování faktur, zakládání dat do PC, hlídání plateb
- Tvorba nabídek, sledovaní jejich stavu a aktualizace
- Správa stávajících nabídek a jejich aktualizace
- Vkládání inzerce na spřátelené weby
- Plánování schůzek a akcí
- Kontrola správnosti a evidence faktur
- Práce na částečný úvazek od PO – PA na cca 6h/denně
Příjemné vystupování
· Středoškolské vzdělání s maturitou
· Schopnost umět si stanovit priority, hledat optimální řešení, rozhodnost
· Administrativní zkušenost v oblasti nemovitostí – výhodou, ne však podmínkou
· Schopnost pracovat samostatně, ale také jako součást týmu, spolehlivost
· Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office, sociální sítě)
· Jazyky – česky plynně, anglicky – středně pokročilí
· Další jazykové znalosti výhodou
Připojení se k profesionálnímu týmu s mnoha příležitostmi pro osobní rozvoj
Flexibilní pracovní doba
Získání nových zkušeností
Místo výkonu práce - Praha
Motivační ohodnocení
Mzda: | Dle domluvy |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ |
Lokalita: | Praha 6 |