Informace o pracovním místě
Asistent/ka prodeje / OFFICE MANAGER - prodej ojetých a zánovních vozů značky HYUNDAI a KIA
Hledáme člověka do týmu, který je zodpovědný, pracovitý a čestný. Jsou to klíčové vlastnosti, na kterých je postavena dlouholetá strategie firmy, zajišťující našim zákazníkům kvalitní a profesionální služby.
Pracovní náplní bude zejména:
-péče o kancelář a administrativa s tím spojená
-příprava podkladů pro účetního a přímá komunikace s ním
-spolupráce s dodavateli
-inzerce vozů – focení, zpracování inzerátu, evidence
-příprava smluvní dokumentace jak pro příjem, tak prodej
-reporting – práce s Excel dokumenty – nutná uživatelská znalost
-fakturace
-komunikace s klienty v rámci poprodejního servisu – převody TP apod..
-příprava podkladů pro uzavírání pojistných a úvěrových smluv
-celková podpora prodejního oddělení a asistence majiteli společnosti
Minimální požadovaný počet odpracovaných hodin je od 20h týdně. Možnost práce na plný úvazek
Nástup možný ihned.
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání životopisu.
Místo pracoviště: Strakonická 24, Praha 5 – Lahovičky (před odpovědí prosíme, zjistěte si na mapě jak dlouho budete dojíždět)
V případě, že nebudete do 1 týdne z naší strany kontaktováni, velice děkujeme za Váš zájem, ale nebyli jste vybráni jako vhodný uchazeč o tuto pozici.
-minimálně SŠ nebo vyučení
-pečlivost, odpovědnost, dobré komunikační schopnosti
-praxe v automobilovém průmyslu, realitách či službách výhodou, není podmínkou
-práci ve společnosti s dlouholetou tradicí a dobrým jménem
-práci v malém, přátelském kolektivu
-vhodné pro absolventy nebo studenty - získání kvalitní praxe
-možnost pracovat ve firmě, která má hlavní cíl spokojeného zákazníka
-práci ve firmě, která využívá moderní pracovní nástroje se zavedenými -pracovními postupy
-s ohledem na velikost firmy možnost mít vliv na rozvoj firmy
-základní mzdu + odměny (možnost velmi dobrého výdělku ), další zaměstnanecké benefity využitelné i v rámci rodiny
-zaškolení do problematiky – dle potřeby
-uživatelská znalost práce s PC (MS Office)
-stabilní zázemí i v dobách krize – jsme na trhu od roku 1998
-výhody menší firmy – přátelský kolektiv, získání komplexních zkušeností
-vysoký morální kredit – dobré jméno si budujeme již 26 let
-možnost podílet se svojí činností na konkrétních výsledcích firmy a být za ně odměněn