Informace o pracovním místě
Hledáme brigádníka na pozici HR asistenta/ky, který/á se bude podílet na komunikaci s uchazeči a bude poskytovat administrativní podporu našeho personálního oddělení. Náplň práce zahrnuje:
- Administrativní práce spojené s náborovým procesem a HR agendou
- Komunikaci s uchazeči prostřednictvím e-mailu
- Samostatnost, spolehlivost, ochotu učit se novým věcem
- Schopnost efektivní komunikace a práce v týmu
- Znalost českého jazyka včetně správné gramatiky a pravopisu
- Dobré organizační schopnosti a smysl pro detail
- Docházení na naši centrálu v Praze
- Práci v přátelském týmu se 2 kolegy a příjemném pracovním prostředí
- Dlouhodobou spolupráci formou DPP
- Flexibilní pracovní dobu dle domluvy
Pokud máte o tuto brigádu zájem a splňujete naše požadavky, zašlete nám prosím svůj životopis a pár slov o sobě prostřednictvím Odpovědět viz níže.
Těšíme se na Vaši odpověď a případnou spolupráci! :)