Informace o pracovním místě
Pro naši pražskou kancelář na Zličíně hledáme recepční a podporu back office týmu:
Nástup příští týden 27.7.
Délka trvání brigády - do konce srpna.
Náplň práce:
- veškerá agenda recepce (uvítání hostů, zajišťování občerstvení aj.)
- udržování prostor společnosti v reprezentativním stavu (čistý a organizovaný stav, kuchyňka, zasedačky atd.)
- zajištění plynulého chodu kanceláří
- komunikace napříč všemi odděleními
- pravidelná kontrola a objednávání hygienických a kancelářských potřeb
- přebírání pošty a zásilek, zpracování odchozí pošty
- případná kontrola faktur, řešení reklamací apod.
- administrativní a asistenční činnost různého charakteru
- písemný projev v ČJ na excelentní úrovni
- uživatelská znalost sady MS office (zejm. MS Excel, Word, PowerPoint)
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- znalost angličtiny (hl. písemná forma)
- spolehlivost, zodpovědnost, důslednost a smysl pro pořádek
- chuť řešit nové úkoly a hledat řešení
- naprostou loajalitu a profesionální přístup s nakládáním důvěrných informací
- poradit si i s nečekanými a nárazovými úkoly
Nástup 27.7.2023
Délka trvání brigády do konce srpna.
Budete dojíždět do našich kanceláří na Radosti 399, v pěší vzdálenosti (cca 10 minut chůze), nebo 1 zastávku busem od stanice metra Zličín.
V případě, že jste právě dočetl/a nabídku, kterou nemůžete odmítnout, tak neváhejte a zašlete Váš životopis s průvodním dopisem.
TermínNástup: | 27.07.2023 - 31.08.2023 |
Mzda: | 180 Kč/hod. |
Počet míst: | 1 |
Vhodné i pro: | Absolventi |
Lokalita: | Praha 5 |