Informace o pracovním místě
Společnost HM Gastro Group, s.r.o., jedna z předních poskytovatelů zaměstnaneckého stravování, přijme kolegyni/kolegu na pozici administrativní pracovník.
Náplň práce
* administrativní výpomoc v nákupním oddělení
* kontrola dodacích listů, kontrola cen
* párování faktur s dodacími listy
* řešení případných vratek a reklamací
* úzká spolupráce s naším účetním oddělením
* znalost účetní problematiky
* pečlivost
* samostatnost a zodpovědnost
* práci na zkrácený úvazek - 4h/den nebo 2-3 dny v týdnu - rozvržení pracovní doby můžeme domluvit individuálně
* práci PO-PÁ, víkendy volné
* smlouva na DPP (do budoucna možno i HPP 8 hod./den)
* přátelský kolektiv
* místo pracoviště: Praha 5
* nástup možný ihned
Pokud Vás nabídka zaujala a rádi byste se stali členem našeho týmu zašlete, prosím, Váš životopis. Budu se těšit na případné osobní setkání.