Informace o pracovním místě
• pracujeme v naší kanceláři v Jinočanech (poblíž stanice metra "Zličín"), po zaučení možnost i homeoffice
• jedná se telefonickou a e-mailovou podporu (zákazníci volají a píší sami s žádostí o pomoc)
• vyhledávání zboží a zásilek, vytváření a rušení objednávek, komunikace s interním oddělením, komunikace s partnery atd.
• práce na PC v prostředí SAP, Daktela, web, e-mail
• běžná kancelářská a administrativní práce (MS Office)
• čeština na úrovni rodilého mluvčího
• dobré komunikační schopnosti (mluvenou i psanou formou)
• dobrou znalost práce na PC
• spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• podmínkou je odpracovat min. 24 hodin týdně (libovolná kombinace ranních 7:00 - 15:30 či odpoledních 12:30 - 21:00 směn), později možnost individuálních směn (větší variabilita délky směn + začátků a konců směn)
• od srpna 2023 možnost plánování směn v časovém rámci od 6:00 - 22:00
• nekuřák/nekuřačka
• pouze zájemci starší 18 let
• vhodné pro studenty VŠ (ČR nebo SR, případně zemí EU, pokud máte jazykové znalosti na úrovni rodilého mluvčího)
• dlouhodobá spolupráce (ideálně alespoň půl roku, klidně ale i po celou dobu studia, mateřské dovolené apod.)
• dlouhodobou brigádu vhodnou pro muže i ženy
• pracovní poměr na DPP (dohoda o provedení práce)
• vlastní plánování směn na celý měsíc dopředu
• výběr směn od PO – PÁ (možnost (ale ne povinnost) i SO a NE či svátky)
• možnost prodloužených směn (12 hodin)
• pro zájemce zajištění Multisport karty
• při dodržení minimálně 3 směn týdně je sazba 165 Kč/hod (pouze prvních 5 směn tréninku jsou za 100 Kč/hod)
• u zaškolených pracovníků (cca po měsíci práce) výhodné hodnocení dle počtu zpracovaných úkolů (160 Kč/hod a více)
• práce v mladém kolektivu