Informace o pracovním místě
Náplň spolupráce:
Administrativní činnosti spojené s chodem společnosti a podporou CEO
• e-mailová a telefonická komunikace s klienty, odbavování a reporting emailů
• příprava podkladů k prezentaci podnikatele
• příprava podkladů pro pravidelný reporting,
• příprava účetních a mzdových podkladů, scany faktur, komunikace s účetním oddělením
• občasná účast na jednáních a vedení zápisů
• osobní asistence (vyzvedávání zásilek, doručování pošty)
• další administrativní úkony (šíře záběru dle schopností),
• pomoc s chodem officu (doplňování nápojů, pomoc managerovi/CEO, řediteli)
Co od Tebe očekáváme:
• chuť a ambici pracovat samostatně a dotahovat věci do konce,
• komunikační dovednosti, spolehlivost a pečlivost,
• schopnost proaktivně hledat řešení v různých situacích ad hoc
• dobrou znalost práce v MS Office (Word, Excel, případně Power Point),
• minimálně SŠ vzdělání.
Můžeme Ti nabídnout:
• pracovní úvazek 0,5 s možným postupným navýšením,
• odměna min. 150,-Kč/1h (dle zkušeností) na IČO/DPP/DPČ
• práci v Praze na Andělu v malém kolektivu v nové kanceláři
• různorodou práci a vhled do kompletního fungování rostoucí firmy,
• dlouhodobou spolupráci s možností růstu (my sami každý rok rosteme a vytváříme tak prostor pro nové aktivity a odpovědnosti),
• potenciál pro seberealizaci,
• „rodinnou“ atmosféru menší firmy plné aktivních a nadšených lidí, společné akce.
• Pracovní prostředí v moderní kanceláři
Výplatu vždy k 15.dni v měsíci
Práci na MacBookAir, iPhone
V kanceláři kafeterie, velká terasa
Mzda: | 150 - 190 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
Lokalita: | Praha 5 |