Informace o pracovním místě
Náplň spolupráce: Administrativní činnosti spojené s chodem společnosti a podporou CEO • e-mailová a telefonická komunikace s klienty, odbavování a reporting emailů • příprava podkladů k prezentaci podnikatele • příprava podkladů pro pravidelný reporting, • příprava účetních a mzdových podkladů, scany faktur, komunikace s účetním oddělením • občasná účast na jednáních a vedení zápisů • osobní asistence (vyzvedávání zásilek, doručování pošty) • další administrativní úkony (šíře záběru dle schopností), • pomoc s chodem officu (doplňování nápojů, pomoc managerovi/CEO, řediteli)
Co od Tebe očekáváme: • chuť a ambici pracovat samostatně a dotahovat věci do konce, • komunikační dovednosti, spolehlivost a pečlivost, • schopnost proaktivně hledat řešení v různých situacích ad hoc • dobrou znalost práce v MS Office (Word, Excel, případně Power Point), • minimálně SŠ vzdělání.
Můžeme Ti nabídnout: • pracovní úvazek 0,5 s možným postupným navýšením, • odměna min. 150,-Kč/1h (dle zkušeností) na IČO/DPP/DPČ • práci v Praze na Andělu v malém kolektivu v nové kanceláři • různorodou práci a vhled do kompletního fungování rostoucí firmy, • dlouhodobou spolupráci s možností růstu (my sami každý rok rosteme a vytváříme tak prostor pro nové aktivity a odpovědnosti), • potenciál pro seberealizaci, • „rodinnou“ atmosféru menší firmy plné aktivních a nadšených lidí, společné akce. • Pracovní prostředí v moderní kanceláři Výplatu vždy k 15.dni v měsíci Práci na MacBookAir, iPhone V kanceláři kafeterie, velká terasa
#=REKLAMA_FB_DETAIL_DOLE?>Mzda: | 150 - 190 Kč/hod. |
Počet míst: | 2 |
Vhodné i pro: | Absolventi, OSVČ, Práce vhodná i pro uprchlíky z Ukrajiny |
Lokalita: | Praha 5 |